VÝBER
Dočítajte sa o nás viac
Navštívil nás riaditeľ ľudských zdrojov a bezpečnosti Slovenskej pošty, a. s.
V piatok 4. októbra 2024 sme na našej škole privítali riaditeľa ľudských zdrojov a bezpečnosti Slovenskej pošty, a. s. Ing. Filipa Kamenského. Neprišiel však sám. Doprovod mu robili aj vedúca odboru vzdelávania a rozvoja Ing. Jana Loučková a špecialistka tohto odboru Mgr. Angela Lazorová, ktorá koordinuje systém duálneho vzdelávania klientskych manažérov pošty na našej škole.
Po krátkom pracovnom stretnutí s vedením našej školy, riaditeľom Ing. Štefanom Baloghom a zástupkyňami riaditeľa Ing. Miriam Popovičovou a Ing. Katkou Štrónerovou, ktorého cieľom bolo navrhnúť stratégiu, ako získať čo najväčší počet žiakov na štúdium v odbore klientsky manažér pošty, zavítali medzi žiakov do učební odborného výcviku. Prváci sa práve oboznamovali s jednotlivými druhmi poštových zásielok, zatiaľ čo štvrtáci vo vedľajšej učebni vyhotovovali peňažný prídel pre poštu. Improvizované pracovisko pošty v tejto učebni priviedlo pána riaditeľa Kamenského s pani vedúcou Loučkovou k nápadu simulovať konfliktných zákazníkov. Riešením tohto problému umožnili žiakovi prezentovať svoje komunikačné a manažérske zručnosti, pretože aj ústretové vybavovanie zákazníka je predmetom učebných plánov v tomto študijnom odbore. Po tejto humornej, ale zároveň edukačnej situácii nastal čas na otázky žiakov. Pán riaditeľ načrtol ambiciózny plán ďalšieho vývoja Slovenskej pošty, a. s. a uistil žiakov, že na jej pracoviskách nájdu vždy svoje uplatnenie. A prisľúbil, že nové marketingové oddelenie SP, a. s. bude venovať väčší priestor propagácii študijného odboru klientsky mananžér pošty.
A ako vnímal svoju prvú návštevu našej školy pán riaditeľ Ing. Filip Kamenský? „S potešením som prijal možnosť navštíviť vašu školu a bližšie sa oboznámiť s priebehom duálneho vzdelávania v odbore klientsky manažér pošty. Vidieť ako sa spája teoretické vzdelanie s praktickými skúsenosťami v rámci spolupráce so Slovenskou poštou, potvrdzuje moje presvedčenie, že tento model vzdelávania má veľkú budúcnosť. Vďaka tomu, že škola kladie dôraz na prax v reálnom prostredí a množstvo vedomostí, ktoré študenti získavajú v oblasti klientskych služieb ako aj ich záujem o inovácie a technologické riešenia, ma uistilo, že spolupráca medzi vašou školou a našou spoločnosťou je skutočne pridanou hodnotou. Som si istý, že budúci absolventi nájdu uplatnenie v našich pracovných tímoch a budú súčasťou pri modernizácii a rozvoji našich služieb zákazníkom. Teším sa na ďalšiu spoluprácu a verím, že budeme naďalej vytvárať vhodné podmienky pre úspešný kariérny rast vašich študentov. Na záver mi dovoľte poďakovať vedeniu školy, pedagógom, ale i študentom za milé prijatie a teším sa na ďalšiu spoluprácu, ktorá, verím, bude dlhodobo úspešná.“
Jeho slová potvrdila aj špecialistka odboru vzdelávania a rozvoja Mgr. Angela Lazorová, ktorá povedala: „Záujmom Slovenskej pošty, a. s. je pokračovanie v príprave žiakov v systéme duálneho vzdelávania na ich budúce povolenie. Naša spolupráca so školou je veľmi dobrá a našou snahou bude zatraktívnenie a propagácia študijného odboru 3795 K klientsky manažér pošty pre žiakov základných škôl a ich rodičov.“
Pánovi riaditeľovi a jeho kolegyniam ďakujeme za prejavený záujem, vytváranie podmienok pre žiakov a spolu s nimi veríme, že záujem o štúdium v odbore klientsky manažér pošty bude čoraz väčší.
Autor a foto: Vlasta Vilhanová, majsterka OVY