6405 K
Pracovník marketingu mobilného operátora
Viac o odbore
Marketing je metóda, ktorou sa riadi proces realizácie nápadov. Zisk z predaja je odmenou, ale hlavne meradlom úspešnosti podnikania a úspechy našich žiakov sú meradlom kvality vyučovania a prípravy pracovníkov marketingu na našej škole.
Štúdium v odbore: pracovník marketingu mobilného
Absolvent študijného odboru pracovník marketingu pri svojej poslednej návšteve školy povedal: „Túto školu som si vybral preto, že ako jedna z mála dokáže poskytnúť kvalitné praktické zručnosti a ešte kvalitnejšiu výučbu teórie. Veď dostať možnosť pracovať na realizácii marketingových podujatí popredných spoločností a firiem už počas štúdia, otvára absolventom nespočetné možnosti zaradiť sa do pracovného procesu a tiež im uľahčuje štúdium na vysokých školách.
Veď marketing je všade okolo nás, všetko, čo robíme, čo plánujeme urobiť, je marketing.“ (Tomáš Krjak, študent ekonómie na Univerzite Komenského v Bratislave, člen nadácie Zastavme korupciu, toho času stážista v kancelárii Prezidentky SR).
Veď marketing je všade okolo nás, všetko, čo robíme, čo plánujeme urobiť, je marketing.“ (Tomáš Krjak, študent ekonómie na Univerzite Komenského v Bratislave, člen nadácie Zastavme korupciu, toho času stážista v kancelárii Prezidentky SR).
Prvý pilier - odborné teoretické vyučovanie
Škola žiakom sprostredkuje základy z ekonómie, ktoré potrebuje vedieť nie len každý ekonóm, manažér a podnikateľ, ale aj obyčajný človek v bežnom živote. Pripraví i...
Druhý pilier - odborné praktické vyučovanie
Štúdium tohto atraktívneho odboru umožní žiakom už počas štúdia možnosť získať zručnosti pri realizácii marketingových a manažérskych činností v reálnych podmienkach...