KLIENTSKÝ MANAŽÉR POŠTY 3795 K
Žiak počas štúdia zvládne činnosti poštovej prevádzky, peňažnej a pokladničnej služby, činnosti Poštovej banky, a. s. a ďalších moderných služieb poskytovaných pre zmluvných partnerov Slovenskej pošty.
O odbore
V študijnom odbore okrem štandardného vzdelávania sa od školského roku 2018/2019 majú žiaci možnosť vzdelávať aj v systéme duálneho vzdelávania s cieľom zvýšenia ich uplatniteľnosti na trhu práce. Účinná a efektívna spolupráca so zamestnávateľom Slovenská pošta, a. s. znamená výučbu pre zamestnanie a to cestou zosúladenia výučby v škole s potrebami zamestnávateľa. Preto zapojenie sa do tohto systému považujeme za krok k úspechu.
V študijnom odbore okrem štandardného vzdelávania sa od školského roku 2018/2019 majú žiaci možnosť vzdelávať aj v systéme duálneho vzdelávania s cieľom zvýšenia ich uplatniteľnosti na trhu práce. Účinná a efektívna spolupráca so zamestnávateľom Slovenská pošta, a. s. znamená výučbu pre zamestnanie a to cestou zosúladenia výučby v škole s potrebami zamestnávateľa. Preto zapojenie sa do tohto systému považujeme za krok k úspechu.
Zamestnanci
Teoretické vedomosti a praktické zručnosti žiakom sprostredkúvajú kvalifikovaní zamestnanci, ktorí sa dlhodobo vzdelávajú v oblasti poštových služieb, sledujú zmeny a disponujú profesionálnymi zručnosťami pri poskytovaní všetkých služieb Slovenskej pošty. Svoju úroveň vedomosti a odborných zručnosti si zvyšujú aj formou produktových školení realizovaných e-learing.
Teoretické vedomosti a praktické zručnosti žiakom sprostredkúvajú kvalifikovaní zamestnanci, ktorí sa dlhodobo vzdelávajú v oblasti poštových služieb, sledujú zmeny a disponujú profesionálnymi zručnosťami pri poskytovaní všetkých služieb Slovenskej pošty. Svoju úroveň vedomosti a odborných zručnosti si zvyšujú aj formou produktových školení realizovaných e-learing.
Zakladáme si na kvalite vzdelania
Žiak porozumie princípom ekonomiky, riadenia, marketingu, bankovníctva a poštových služieb. Zvládne základy trhovej ekonomiky, podnikania a účtovníctva. Osvojí si technologické postupy a získa praktické zručnosti, ktoré sú nevyhnutné pri jednotlivých úkonoch poštovej a obstarávateľskej činnosti. Spozná produkty a naučí sa pracovné postupy, ktoré sa využívajú pri poskytovaní služieb vo všetkých komerčných bankách. V priebehu štúdia sa naučí získavať, analyzovať a využívať odborné a prevádzkovo-ekonomické informácie, obsluhovať kancelársku a výpočtovú techniku. Získa schopnosť odborne sa vyjadrovať, hospodáriť s peniazmi a byť hmotne zodpovedný. Zvládne základy logistiky a zasielateľstva. Dokáže tiež obsluhovať mechanizačné prostriedky, ktoré sa používajú pri spracovaní poštových zásielok. Osvojí si zásady starostlivosti o klienta pri poskytovaní poštových a bankových služieb.
- Finačné poradenstvo
- Marketing
- Bankové služby
- Finančné služby
- Poštové služby
- Ekonomika
- Podnikanie
- Účtovníctvo
Absolvent sa môže uplatniť aj na vysokých školách ekonomického zamerania (ekonómia, logistika, doprava a spoje, poštové služby, podnikový manažment...) a humanitného zamerania (marketingová komunikácia, masmediálny komunikácia, medzinárodné vzťahy, právo, sociálna práca).
Žiak porozumie princípom ekonomiky, riadenia, marketingu, bankovníctva a poštových služieb. Zvládne základy trhovej ekonomiky, podnikania a účtovníctva. Osvojí si technologické postupy a získa praktické zručnosti, ktoré sú nevyhnutné pri jednotlivých úkonoch poštovej a obstarávateľskej činnosti.
Úspešný absolvent získa:
Úspešný absolvent získa:
- úplné stredné odborné vzdelanie,
- maturitné vysvedčenie a výučný list.
Absolvent sa uplatní v oblasti prevádzky Slovenskej pošty, Poštovej banky, iných bankových inštitúcií, logistických a zasielateľských spoločností, ale aj v súkromnom sektore.
Absolvent sa môže uplatniť v nasledovných pracovných pozíciách:
- vedúci hlavnej pošty,
- riadiaci zamestnanec jednotlivých oddelení Slovenskej pošty, a. s.,
- klientsky manažér pošty,
- administrátor pôšt,
- obchodný zástupca,
- odborný predajca bankových, poisťovacích a poštových produktov,
- produktový manažér,
- priehradkový zamestnanec pošty,
- priehradkový zamestnanec banky,
- klientsky poradca banky,
- účtovník,
- administratívny pracovník,
- risk manažér (DSS, a. s.),
- pokladník banky,
- bankový poradca,
- telefonický poradca,
- regionálny zástupca pre DSS Poštovej banky,
- produktový manažér pre úverové produkty,
- marketingový biznis analytik,
- prevádzkovateľ Pošty partner,
- administratívny pracovník,
- obchodný zástupca v poisťovni,,
- referent servisu klientom v poisťovni,
- manažér finančného oddelenia,
- finančný poradca,
- kuriér,
- administratívny a klientsky pracovník v obchodných spoločnostiach,
- zamestnanec podpory ekonomického oddelenia,
- v prepravných, zasielateľských a doručovateľských spoločnostiach,
- klientsky pracovník informačných centier,
- v personálnych agentúrach ako klientsky poradca,
- logistiky a internetového obchodu, pričom je schopný samostatne podnikať.
Za jednu z najdôležitejších častí štúdia považujeme reálnu prax
Za jednu z najdôležitejších častí štúdia považujeme reálnu prax v reálnych firmách pod odborným vedením skúsených zamestnancov. Našou predstavou je umožniť firmám v testovacom režime jedného roka vyskúšať si zručnosti a schopnosti žiakov IV ročníkov, ktorí by mohli byť v budúcnosti pre firmy prínosom.