VÝBER
Dočítajte sa o nás viac
Druhý pilier - odborné praktické vyučovanie
Štúdium tohto atraktívneho odboru umožní žiakom už počas štúdia možnosť získať zručnosti pri realizácii marketingových a manažérskych činností v reálnych podmienkach prestížnych spoločností a firiem.
Získajú komunikačné zručnosti pri vedení predajného procesu a pri zvládaní záťažových situácií, zručnosti pri manažovaní podniku, pri stanovení cien a pri určení spôsobu distribúcie produktu, ale tiež praktické zručnosti pri prieskume trhu. Naučí sa realizovať všetky nástroje marketingovej komunikácie (reklama, podpora predaja, vzťahy s verejnosťou, osobný predaj) a viesť účtovníctvo firmy prostredníctvom softvéru KROS. Dokážu si profesionálne vypracovať podnikateľský plán, ale sú pripravení vykonávať podnikateľskú činnosť aj na základe franšízingovej zmluvy.
Získavanie odborných zručností žiakov sa nerealizuje len v priestoroch školy a firiem, ale aj formou nespočetných workshopov, exkurzií, projektov a odborných vzdelávacích programov. Aj keď sa v tomto študijnom odbore každoročne otvára len jedna trieda, absolventi zastávajú významné pracovné pozície v rôznych oblastiach riadenia, či už po dosiahnutí stredoškolského vzdelania, alebo po ukončení vysokej školy.