
Na vyučovaní poštových činností v druhom ročníku klientskych manažérov pošty sme sa okrem iného učili aj spôsob vybavovania reklamácií, uplatnenie nároku na náhradu škody a o spôsobe rozhodnutia o výplate náhrady škody.
Po niekoľkých týždňoch dištančného vyučovania a po vianočných prázdninách sa žiaci opäť vrátili do školských lavíc. Blíži sa polrok a tak je potrebné dobehnúť učivo, ktoré sa prebrať nestihlo, doučiť sa to, čo bolo na pochopenie ťažšie, ale hlavne získať známky, aby bolo z čoho uzatvárať. Klientski manažéri pošty z II. E si však mohli učivo poštových činností nielen zopakovať, ale aj precvičiť formou workshopu. .
Po niekoľkých týždňoch dištančného vyučovania a po vianočných prázdninách sa žiaci opäť vrátili do školských lavíc. Blíži sa polrok a tak je potrebné dobehnúť učivo, ktoré sa prebrať nestihlo, doučiť sa to, čo bolo na pochopenie ťažšie, ale hlavne získať známky, aby bolo z čoho uzatvárať. Klientski manažéri pošty z II. E si však mohli učivo poštových činností nielen zopakovať, ale aj precvičiť formou workshopu. .
Stredná odborná škola informačných technológií
Tajovského 30, 975 90 Banská Bystrica
IČO: 17055431
Sledujte nás: